Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies Telekomunikacja dla Domu Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Pomoc techniczna

Co zrobić, gdy mój telefon nie działa?

Zgłoszenia awarii lub usterki telefonu można dokonać w Biurze Obsługi Klienta – telefonicznie pod numerem +48 22 125 25 25, bądź mailowo na adres: bok@tdladomu.pl

Przed zgłoszeniem awarii prosimy sprawdzić, czy słuchawka została poprawnie odłożona oraz wyłączenie i ponowne włączenie aparatu telefonicznego. Jeśli telefon nadal nie działa, prosimy o kontakt.


Dane potrzebne do zgłoszenia?

  • imię i nazwisko abonenta,
  • numer telefonu, którego dotyczy zgłoszenie,
  • numer kontaktowy - najlepiej komórkowy.

W zależności od rodzaju zgłaszanego problemu, konsultant Biura Obsługi Klienta pyta o szczegóły zgłaszanej awarii lub usterki, między innymi:
- czego dotyczy problem?
- kiedy problem pojawił się po raz pierwszy?
- jak często pojawia się problem?
- od kiedy usterka występuje?
- z którymi rodzajami połączeń jest problem?
- czy klient może wykonywać połączenia wychodzące?
- czy do klienta można się dodzwonić – czy poprawnie działają połączenia przychodzące?
- jaki sygnał słychać po podniesieniu słuchawki?
- czy pojawiają się jakieś zapowiedzi słowne?

Uzyskanie przez konsultanta BOK szczegółowego opisu problemu technicznego od klienta, umożliwia służbom technicznym jak najszybsze rozwiązanie problemu.

Telekomunikacja dla Domu Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 123a, 02-017 Warszawa